poniedziałek, 7 maja 2012

słońce gaśnie pod twoimi stopami śmiercią naturalną








15 komentarzy:

  1. bardzo fajna tunika - lubie takie klimaciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki serdeczne zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się pomysł na taką sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kipi artyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję:) chociaż ich przeznaczenie było innego bloga, no ale ...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatyczne zdjęcia! Super :)

    Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam :**
    zapraszam też na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna figura <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Renkko- zajrzę z przyjemnością
    c-yaya - dziki wielkie
    Bluest- nie taka idealna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego co widzę masz świetnie pomalowane oczy! ;)

    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z takimi mrocznymi zdjęciami ! Super :) Obserwujemy ?
    PS
    Niebawem odbędzie sie pierwsze rozdanie na moim blogu a wiec warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mereilleuse, czy świetnie? tak jak co dzień, raczej zwyczajnie :) dziekuję
    complicated life-jeżeli uważasz, żę blog warty obserwowania, to proszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś podobną tunikę... z jakiegoś Sh... gdzieś sobie poszła...
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tę dostałam w spadku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń